Opi kieliä eBerlitz Kielitestit Etusivu - Global Leadership Training Kids + Teens Berlitz Online-varaus

Latest Press Releases

Lehdistö

Kielitaidon merkitys

Vieraiden kielten taitoa tarvitaan ja vaaditaan nykyään lähes kaikkialla. Kielitaito on äärimmäisen tärkeää, kun yritykset fuusioituvat, hankkivat ulkomaisia yrityksiä omistukseensa ja yrityskieli muuttuu. Näissä tilanteissa on etu, jos yrityksen kielikoulutukset on hyvin suunniteltu ja tavoitteet tarkkaan asetettu alusta alkaen. Berlitz tarjoaa suunnitelmallista ja tavoitteellista ryhmäopetusta useissa kielissä. Laajaan kielivalikoimaamme kuuluu mm. englanti, ruotsi, venäjä, espanja, ranska, saksa ja italia. Berlitzin kielikurssien avulla työntekijät voivat panostaa kielitaitoon ja valmistautua paremmin tulevaan, kun yrityskieli muuttuukin vaikkapa englanniksi.

Tiivistä, tehokasta ja käytännöllistä - tällaista kielikoulutusta monet asiakkaamme toivovat. Tavoitteena on pystyä käyttämään kieltä mahdollisiman nopeasti ja suoraan oikeassa elämässä. Yhdessä opiskeleminen ja yhteiset tavoitteet tekevät oppimiskokemuksesta mielekkään ja nautinnollisen. Ilmaisen alkukartoituksen avulla selvitetään osallistujien lähtötaso ja muodostetaan sopivan samantasoiset pienryhmät 3-5 hengelle.